BNSF I ARIZONA - SELIGMAN SUB |
Hjem > Tog > USA > BNSF i Arizona - Seligman Sub | |||
BNSF's Transcon løber gennem den nordlige del af Arizona. På denne del er den opdelt i Seligman Subdivision, der går fra Winslow i øst til Needles, Californien, i vest og Gallup Subdivision, der går fra Belen, New Mexico, i øst til Winslow i vest.
Seligman Sub er domineret af Arizona Divide (2231 m). På østsiden af Arizona Divide stiger banen fra 1480 m højde i Winslow til 2231 m ved Arizona Divide, dette sker over en strækning på ca. 110 km. Fra vest starter strækningen i Needles i ca. 140 m højde, og herfra går det opad hele vejen til Arizona Divide 360 km længere østpå, afbrudt af et par enkelte "flade" strækninger ved Kingman og Seligman. Meget mere om Seligman Sub findes på Railroads Crossings. | |||
Winslow WestI den vestlige del af Winslow er der en bro, som er et godt sted at "railfanne", bl.a. fordi bjergene ved Flagstaff giver en god baggrund. | |||
Vestgående fyldt ITLX (General Electric Rail Services Corporation) kultog trukket af BNSF 5252 (GE C44-9W) + BNSF 687 (GE C44-9W) + NS 9246 (GE C40-9W) + BNSF 4197 (GE C44-9W). 02.04.2005 kl. 14:33. | Østgående doublestack/intermodal trukket af BNSF 5219 + BNSF 4634 + BNSF 796 (alle GE C44-9W). 02.04.2005 kl. 15:14. | ||
BNSF 5252 + BNSF 687 + NS 9246 + BNSF 4197 (196 kb) |
BNSF 5252 + BNSF 687 + NS 9246 + BNSF 4197 (286 kb) |
BNSF 5219 + BNSF 4634 + BNSF 796 (148 kb) |
BNSF 5219 + BNSF 4634 + BNSF 796 (67 kb) |
Westbound double stack trukket af BNSF 4437 + BNSF 5304 + BNSF 4403 (alle GE C44-9W), 02.04.2005 kl. 15:18. | Westbound intermodal trukket af BNSF 4466 + BNSF 4778 + BNSF 4945 (3 x GE C44-9W), 02.04..2005 kl. 16:16. | ||
BNSF 4437 + BNSF 5304 + BNSF 4403 (92 kb) |
BNSF 4437 + BNSF 5304 + BNSF 4403 (97 kb) |
BNSF 4466 + BNSF 4778 + BNSF 4945 (113 kb) |
BNSF 4466 + BNSF 4778 + BNSF 4945 (99 kb) |
Eastbound double stack trukket af BNSF 5416 + BNSF 4097 + BNSF 4742 + BNSF 4411 + BNSF 768 (5 x GE C44-9W), 02.04.2005 kl. 15:44. | |||
BNSF 5416 + BNSF 4097 + BNSF 4742 + BNSF 4411 + BNSF 768 (74 kb) |
BNSF 5416 + BNSF 4097 + BNSF 4742 + BNSF 4411 + BNSF 768 (108 kb) |
BNSF 5416 + BNSF 4097 + BNSF 4742 + BNSF 4411 + BNSF 768 (140 kb) |
BNSF 5416 + BNSF 4097 + BNSF 4742 + BNSF 4411 + BNSF 768 (94 kb) |
Eastbound manifest trukket af BNSF 6891 (EMD SD40-2, ex-ATSF) + BN 9212 (EMD SD60M) + BNSF 155 (EMD GP60M) + BNSF 7047 (EMD SD40-2, ex-BN), 02.04.2005 kl. 15:53. | |||
BNSF 6891 + BN 9212 + BNSF 155 + BNSF 7047 (100 kb) |
BNSF 6891 + BN 9212 + BNSF 155 + BNSF 7047 (114 kb) |
BN 9212 (111 kb) |
På vej ind i Winslow yard (88 kb) |
Østgående containertog trukket af BNSF 4311 (GE C44-9W) + BNSF 4566 (GE C44-9W) + BNSF 631 (GE C44-9W) + CSX 7679 (GE C44-9W). 02.04.2005 kl. 16:27. | |||
BNSF 4311 + BNSF 4566 + BNSF 631 + CSX 7679 på vej mod Winslow (56 kb) |
BNSF 4311 + BNSF 4566 + BNSF 631 + CSX 7679 (78 kb) |
BNSF 4311 + BNSF 4566 + BNSF 631 + CSX 7679 (147 kb) |
BNSF 4311 (137 kb) |
BNSF 4566 (142 kb) |
BNSF 631 (134 kb) |
CSX 7679 (154 kb) |
|
Østgående double stack tog trukket af BNSF 5146 (GE C44-9W) + BNSF 5211 (GE C44-9W) + BNSF 1073 (GE C44-9W) + NS 8420 (GE C40-8W, ex-Conrail 6231), 02.04.2005 kl. 16:10. | Vestgående double stack / intermodal tog trukket af BNSF 4025 (GE C44-9W) + BNSF 1065 (GE C44-9W) + CN 2677 (GE C44-9W). 02.04.2005 kl. 16:33. | ||
BNSF 5146 + BNSF 5211 + BNSF 1073 + NS 8420 (72 kb) |
NS 8420, stadig i Conrail bemaling (112 kb) |
BNSF 4025 + BNSF 1065 + CN 2677 (101 kb) |
BNSF 4025 + BNSF 1065 + CN 2677 (98 kb) |
DarlingEn god lokation lige ved I-40. Togene kommer rundt gennem en kurve samtidig med at det går lidt op - og så giver bjergene ved Flagstaff en god baggrund. | |||
Westbound double stack / intermodal tog trukket af BNSF 4025 (GE C44-9W) + BNSF 1065 (GE C44-9W) + CN 2677 (GE C44-9W). 02.04.2005 kl. 17:57. | Eastbound manifest trukket af BNSF 6764 (EMD SD40-2, ex-ATSF 5094) + BNSF 6761 (EMD SD40-2, ex-ATSF 5091) + BNSF 520 (GE B40-8W), 02.04.2005 kl. 18:06. | ||
BNSF 4025 + BNSF 1065 + CN 2677 (218 kb) |
BNSF 6764 + BNSF 6761 + BNSF 520 (240 kb) |
||
Et østgående intermodal / double stack tog trukket af BNSF 5159 (GE C44-9W) + BNSF 5275 (GE C44-9W) + CSX 7577 (GE C40-8). Bemærk røgen fra alle 3 lokomotiver. 02.04.2005 kl. 18:16. | Et vestgående double stack tog trukket af BNSF 4660 (GE C44-9W) + BNSF 4457 (GE C44-9W) + BNSF 4637 (GE C44-9W) + BNSF 883 (GE C40-8W). 02.04.2005 kl. 18:20. | ||
BNSF 5159 + BNSF 5275 + CSX 7577 (84 kb) |
BNSF 5159 + BNSF 5275 + CSX 7577 a bit closer (97 kb) |
BNSF 4660 + 4457 + 4637 + 883 (103 kb) |
BNSF 4660 + 4457 + 4637 + 883 (61 kb) |
Østgående intermodal tog trukket af BNSF 5050 + BNSF 1083 + BNSF 4633 + BNSF 4989 (alle GE C44-9W). 02.04.2005 kl. 18:27. | Et østgående double stack / intermodal tog ved solnedgang trukket af BNSF 4426 (GE C44-9W) + NS 9547 (GE C40-9W) + NS 9348 (GE C40-9W), 02.04.2005 kl. 18:41. | ||
BNSF 4426 + NS 9547 + NS 9348 (126 kb) |
BNSF 4426 + NS 9547 + NS 9348 (141 kb) |
BNSF 5050 + 1083 + 4633 + 4989 (79 kb) |
|
Lidt øst for Flagstaff | |||
BNSF 8601 (GE B40-8) + LMX 8504 (GE B39-8E), 02.05.2001. | |||
BNSF 8601 + LMX 8504 (83 kb) |
LMX 8504 (73 kb) |
Close-up af LMX 8504. Bemærk »vingerne«. (70 kb) |
|
Flagstaff | |||
Langs business strip i Flagstaff: westbound manifest trukket af BNSF 4952 (GE C44-9W) + Norfolk Southern 9599 (GE C40-9W) + BNSF 7047 (EMD SD40-2, ex-BN 7047) + BNSF 748 (GE C44-9W), 27.06.2003 kl. 07:30. | Langs business strip i Flagstaff: eastbound TOFC trukket af BNSF 1107 + BNSF 4944 + Santa Fe GE + BNSF GE 4XXX, 27.06.2003 kl. 07:42. | ||
BNSF 4952 - NS 9599 - 7047 - 748 (53 kb) |
BNSF 4952 - NS 9599 - 7047 - 748 (31 kb) |
Video af BNSF TOFC (2,8 MB) - 16 sekunder - MPG format |
BNSF 1107 + BNSF 4944 + Santa Fe GE + BNSF GE 4XXX (97 kb) |
Langs business strip i Flagstaff: westbound manifest trukket af BNSF 4124 (GE C44-9W) + Southern Pacific 205 (GE AC4400CW) + Santa Fe 732(?) (GE C44-9W) + BNSF 6366 (EMD SD40-2, ex-BN), 27.06.2003 kl. 07:45. | Eastbound doublestack med mange Maersk containere, trukket af BNSF 4416 (GE C44-9W) + BNSF 7833 (GE ES44DC) + BNSF 6908 (GE ES44C4) + BNSF 7325 (GE ES44DC), 12.04.2012 kl. 9:45. | ||
BNSF 4124 + SP 205 + Santa Fe 732 + BNSF 6366 (80 kb) |
BNSF 4124 + SP 205 + Santa Fe 732 + BNSF 6366 (67 kb) |
BNSF 4416 + BNSF 7833 + BNSF 6908 + BNSF 7325 (265 kb) |
|
East Bellemont (MP 354) | |||
Westbound manifest trukket af BNSF 4484 (GE C44-9W) + BNSF 4716 (GE C44-9W) + BNSF 7055 (EMD SD40-2). Som helper BNSF 4911 (GE C44-9W). 01.04.2007 kl. 09:43. | |||
BNSF 4484 + BNSF 4716 + BNSF 7055 (223 kb) |
|||
Eastbound double stack med primært Maersk containere trukket af BNSF 4495 (GE C44-9W) + BNSF 936 (GE C41-8W) + BNSF 4371 (GE C44-9W) + FURX 3040 (EMD SD40-2) + HLCX 7192 (EMD SD40-2). 01.04.2007 kl. 09:52. | |||
BNSF 4495 + BNSF 936 + BNSF 4371 + FURX 3040 + HLCX 7192 (208 kb) |
FURX 3040 (162 kb) |
HLCX 7192 (182 kb) |
Maersk containere (116 kb) |
MaineMaine ligger i ca. 2000 m højde mellem Williams og Flagstaff. Maine nås ved at tage afkørsel 178 (Parks Road) fra I-40. | |||
Eastbound container tog trukket af BNSF 5418 (GE C44-9W) + BNSF 1013 (GE C44-9W) + BNSF 6934 (EMD SD40-2) + BNSF 4177 (GE C44-9W); BNSF 6934 med kraftig røgudvikling. 03.04.2005 11:07. | |||
BNSF 5418 + BNSF 1013 + BNSF 6934 + BNSF 4177 (100 kb) |
BNSF 5418 + BNSF 1013 + BNSF 6934 + BNSF 4177 (87 kb) |
BNSF 5418 + BNSF 1013 + BNSF 6934 + BNSF 4177 (99 kb) |
|
Eastbound container tog trukket af BNSF 7695 (GE ES44DC) + BNSF 4798 (GE C44-9W) + BNSF 4517 (GE C44-9W); BNSF 7695 er i den nye bemaling med gule bogstaver, 03.04.2005 kl. 11:22. | |||
BNSF 7695 + BNSF 4798 + BNSF 4517 (100 kb) |
BNSF 7695 + BNSF 4798 + BNSF 4517 (107 kb) |
BNSF 7695 med ny BNSF bemaling (98 kb) |
|
Eastbound container tog trukket af BNSF 7688 (GE ES44DC) + BNSF 4803 (GE C44-9W) + BNSF 5337 (GE C44-9W) + BNSF 4087 (GE C44-9W), 03.04.2005 kl. 11:50. | |||
BNSF 7688 + BNSF 4803 + BNSF 5337 + BNSF 4087 (122 kb) |
BNSF 7688 + BNSF 4803 + BNSF 5337 + BNSF 4087 (93 kb) |
Helt ny BNSF 7688 (98 kb) |
Det østgående containertog møder holdende vestgående manifest (119 kb) |
Westbound container tog trukket af BNSF 4879 + BNSF 5029 + BNSF 5099 (alle GE C44-9W), 03.04.2005 kl. 12:10. | |||
BNSF 4879 + BNSF 5029 + BNSF 5099 (98 kb) |
BNSF 4879 + BNSF 5029 + BNSF 5099 (92 kb) |
||
Eastbound containertog trukket af BNSF 4622 + BNSF 469X + BNSF 1XXX (alle GE C44-9W). Dette tog "kom bag på mig", men jeg nåede alligevel at få nogle billeder. Maine, 26.06.2003 kl. 08:45. | Westbound stack / intermodal trukket af BNSF 4366 (GE C44-9W) + BNSF 820 (GE C40-8W) + BNSF 4396 (GE C44-9W), 03.04.2005 kl. 11:13. | ||
BNSF containertog (84 kb) |
BNSF 4366 + BNSF 820 + BNSF 4396 (198 kb) |
||
Garland Prairie RoadGarland Prairie Road kan nås fra I-40, exit 167, mellem Flagstaff og Williams. Jernbanen ligger syd for I-40. | |||
Eastbound container tog trukket af BNSF 4898 (GE C44-9W) + BNSF 916 (GE 8-40W) + BNSF 4095 (GE C44-9W) + BNSF 8203 (EMD SD75M), 03.04.2005 kl. 12:50. | Westbound container tog (samme som i Maine) trukket af BNSF 4879 + BNSF 5029 + BNSF 5099 (alle GE C44-9W), 03.04.2005 kl. 12:27. | ||
BNSF 4898 + BNSF 916 + BNSF 4095 + BNSF 8203 (108 kb) |
BNSF 4898 + BNSF 916 + BNSF 4095 + BNSF 8203 (108 kb) |
BNSF 4879 + BNSF 5029 + BNSF 5099 (109 kb) |
|
Westbound container tog med primært Maersk og P & O Nedlloyd containere, trukket af BNSF 4573 (GE C44-9W) + NS 9330 (GE C40-9W) og med BNSF 4192 (GE C44-9W) + BNSF 4707 (GE C44-9W) som helpers, 01.04.2007 kl. 11:38. | |||
BNSF 4573 + NS 9330 (108 kb) |
BNSF 4573 + NS 9330 (184 kb) |
Helpers BNSF 4192 + BNSF 4707 (211 kb) |
|
Crookton (MP 420) | |||
Eastbound double stack trukket af BNSF 5105 (GE C44-9W) + BNSF 4425 (GE C44-9W) + BNSF 4962 (GE C44-9W) + NS 2699 (EMD SD70M-2) + BNSF 640 (GE C44-9W), 23.03.2007 kl. 16:05. | Westbound "coil"-tog trukket af BNSF 7621 + 3 ukendte GE'ere, 23.03.2007 kl. 16:16. | Westbound kort manifest trukket af BNSF 4074 (GE C44-9W) + BNSG 926 (GE C40-8W) + BNSF 606 (GE C44-9W), 23.03.2007 kl. 16:29. | |
BNSF 5105 + BNSF 4425 + BNSF 4962 + NS 2699 + BNSF 640 (227 kb) |
BNSF 7621 + 3 x GE (239 kb) |
BNSF 4074 (227 kb) |
|
Eastbound double stack trukket af BNSF 4560 + CSX 7794 + BNSF 4325 + BNSF 907, 23.03.2007 kl. 16:24. Bemærk den blå dør på det forreste lokomotiv, det er tydeligvis taget fra et Conrail-lokomotiv. | |||
BNSF 4560 + CSX 7794 + BNSF 4325 + BNSF 907 (106 kb) |
|||
Eastbound double stack trukket af BNSF 5461 + BNSF 4369 + BNSF 4436 + BNSF 4329 (alle GE C44-9W), 01.04.2007 kl. 14:17. | |||
BNSF 5461 + BNSF 4369 + BNSF 4436 + BNSF 4329 (258 kb) |
BNSF 5461 + BNSF 4369 + BNSF 4436 + BNSF 4329 (331 kb) |
BNSF 5461 + BNSF 4369 + BNSF 4436 + BNSF 4329 (205 kb) |
|
Eastbound double stack / intermodal trukket af 7 GE lokomotiver: BNSF 4198 (GE C44-9W) + BNSF 981 (GE C44-9W) + BNSF 5047 (GE C44-9W) + BNSF 4147 (GE C44-9W) + BNSF 5205 (GE C44-9W) + BNSF 995 (GE C44-9W) + NS 9930 (GE C40-9W), 01.04.2008 kl. 14:30. | |||
BNSF 4198 + BNSF 981 + BNSF 5047 + BNSF 4147 + BNSF 5205 + BNSF 995 + NS 9930 (154 kb) |
BNSF 4198 + BNSF 981 + BNSF 5047 + BNSF 4147 + BNSF 5205 + BNSF 995 + NS 9930 (227 kb) |
||
Vest for SeligmanNogle få miles vest for Seligman kommer BNSFs Transcon og Route 66 ud af Aubrey Valley i en kurve, der giver relativt gode fotomuligheder. | |||
Eastbound manifest trukket BNSF 5108 + BNSF 5127 + BNSF 4819 + BNSF 5413 og med mid-helpers BNSF 5207 + BNSF 4026 (alle 6 GE C44-9W), 01.04.2007 kl. 16:13. | Eastbound Maersk double stack trukket af BNSF 7605 (GE ES44DC) + BNSF 5311 (GE C44-9W) + BNSF 4740 (GE C44-9W) + BNSF 920 (GE C40-8W), 01.04.2007 kl. 16:34. | ||
BNSF 5108 + BNSF 5127 + BNSF 4819 + BNSF 5413 (212 kb) |
BNSF 5108 + BNSF 5127 + BNSF 4819 + BNSF 5413 (141 kb) |
BNSF 7605 + BNSF 5311 + BNSF 4740 + BNSF 920 (163 kb) |
|
West Pica | |||
Westbound UPS intermodal trukket af BNSF 5302 (GE C44-9W) + BNSF 4424 (GE C44-9W) + BNSF 815 (GE C40-8W)+ BNSF 1081 (GE C44-9W), 01.04.2007 kl. 16:50. | |||
BNSF 5302 + BNSF 4424 + BNSF 815 + BNSF 1081 med Aubrey Cliffs i baggrunden (206 kb) |
|||
Hackberry | |||
Westbound stack trukket af BNSF 975 (beskidt) + BNSF 961 (brændt) + BNSF 4024 (3 x GE C44-9W), 03.04.2005, kl. 15:53. | Westbound UPS intermodal trukket af BNSF 5302 (GE C44-9W) + BNSF 4424 (GE C44-9W) + BNSF 815 (GE C40-8W) + BNSF 1081 (GE C44-9W), 01.04.2008 kl. 17:45. | ||
BNSF 975 + BNSF 961 + BNSF 4024 (127 kb) |
BNSF 975 + BNSF 961 + BNSF 4024 (96 kb) |
Brændt BNSF 961 (118 kb) |
BNSF 5302 + BNSF 4424 + BNSF 815 + BNSF 1081 (222 kb) |
Eastbound stack trukket af BNSF 4647 (GE C44-9W) + NS 9028 (GE C40-9W) + BNSF 924 (GE C40-8W), 03.04.2005 kl. 16:01. | |||
BNSF 4647 + NS 9028 + BNSF 924 (82 kb) |
BNSF 4647 + NS 9028 + BNSF 924 (104 kb) |
||
Øst for Kingman | |||
Eastbound stack trukket af BNSF 902 (GE C40-8W) + BNSF 923 (GE C40-8W) + BNSF 4709 (GE C44-9W) + BNSF 1021 (GE C44-9W), 03.04.2005 kl. 16:27. | Eastbound manifest trukket af BNSF 786 (GE C44-9W) + BNSF 8078 (EMD SD40-2) + BNSF 5175 (GE C44-9W) + CN 2422 (CE C40-8M) + BNSF 5437 (GE C44-9W), 03.04.2005 kl. 16:37. | Westbound stack / intermodal trukket af BNSF 4366 (GE C44-9W) + BNSF 820 (GE C40-8W) + BNSF 4396 (GE C44-9W), 03.04.2005 kl. 16:40. | |
BNSF 902 + BNSF 923 + BNSF 4709 + BNSF 1021 (68 kb) |
BNSF 786 + BNSF 8078 + BNSF 5175 + CN 2422 + BNSF 5437 (48 kb) |
BNSF 4366 + BNSF 820 + BNSF 4396 (61 kb) |
BNSF 4366 (65 kb) |
Kingman | |||
BNSF eastbound double stack containertog med primært China Shipping containere, trukket af BNSF 4417 + BNSF 5206 og med BNSF 4760 + BNSF 4120 som helpers (alle GE C44-9W). 23.03.2007 kl. 12:31. | |||
BNSF 4417 + BNSF 5206 (163 kb) |
BNSF 4417 + BNSF 5206 (148 kb) |
||
BNSF westbound containertog, trukket af BNSF 4100 (GE C44-9W) + BNSF 8079 (EMD SD40-2) + BN 7151 (EMD SD40-2) + Santa Fe 156 (EMD GP60M) + BNSF 4813 (GE C44-9W), overskæring Andy Devine Rd og 2nd street i Kingman, 25.06.2003 kl. 08:00. | |||
BNSF 4100 + BNSF 8079 + BN 7151 + Santa Fe 156 + BNSF 4813 (68 kb) |
BNSF 4100 + BNSF 8079 + BN 7151 + Santa Fe 156 + BNSF 4813 (74 kb) |
BNSF 8079 (40 kb) |
BNSF 4813 (45 kb) |
Santa Fe damplok 3759. Dette gamle lokomotiv kan ses i Kingman, Arizona, ved Route 66. April 1999. | |||
Santa Fe damplok 3759 (93 kb) |
|||
Kingman CanyonKingman Canyon ligger umiddelbart vest for Kingman, her går de to spor et stykke fra hinanden, og i mellem de to spor går en vej, så der er nem adgang til en række gode fotolokationer. | |||
BNSF westbound manifest, trukket af BNSF 5216 (GE C44-9W) + BNSF 6766 (EMD SD40-2, stadig i Blue and Yellow bemaling) + NREX 6406 (EMD SD40A, ex-CP 6406) + CSX 278 (GE AC4400CW). 03.04.2005 kl. 17:20. | |||
BNSF 5216 + BNSF 6766 + NREX 6406 + CSX 278 (143 kb) |
NREX 6406 - bemærk at "CP Rail System" er malet over (118 kb) |
CSX 278 (113 kb) |
|
BNSF eastbound manifest i Kingman Canyon, trukket af BNSF 997 (GE C44-9W) + 4816 (GE C44-9W) + 6375 (EMD SD40-2). 03.04.2005 kl. 17:20. | BNSF westbound intermodal med mange UPS trailere, trukket af BNSF 4923 + Santa Fe 651 + BNSF 4723 (3 x GE C44-9W). 03.04.2005 kl. 17:20. | ||
BNSF 997 + 4816 + 6375 (129 kb) |
BNSF 997 + 4816 + 6375 krydser broen i Kingman Canyon (90 kb) |
BNSF 4923 + Santa Fe 651 + BNSF 4735 (88 kb) |
|
BNSF eastbound containertog, trukket af BNSF 4518 + BNSF 4955 + BNSF 5322 (alle GE C44-9W), Kingman Canyon, 25.06.2003 kl. 09:22. | Tog nr. 3, BNSF westbound containertog, trukket af BNSF 4539 (GE C44-9W) + BNSF 7037 (EMD SD40-2), Kingman Canyon, 25.06.2003 kl. 09:22. | ||
BNSF 4518 + BNSF 4955 + BNSF 5322 (71 kb) |
Eastbound og westbound mødes i Kingman Canyon (40 kb) |
BNSF 4539 + BN 7037 (108 kb) |
BNSF 4539 + BN 7037 (62 kb) |
BNSF eastbound "manifest" (blandet godstog), trukket af BNSF 4643 (GE C44-9W) + BNSF 343 (EMD GP60B), krydser Holy Moses wash, 25.06.2003 kl. 10:10. BNSF 343 er et lidt specielt lokomotiv uden førerkabine. | |||
BNSF 4643 + BNSF 343 (77 kb) |
BNSF 4643 + BNSF 343 (60 kb) |
||
TopockTopock ved ved Colorado-floden, der også er grænse mellem Arizona og Californien - en lille del af Seligman Sub ligger i Californien. Topock er især en god lokation for østgående tog. | |||
Westbound manifest trukket af BNSF 5287 (GE C44-9W) + BNSF 9227 (EMD SD60M) + BNSF 4832 (GE C44-9W) + BNSF 5510 (GE C44-9W), 05.04.2005 kl. 14:22. | |||
BNSF 5287 + BNSF 9227 + BNSF 4832 + BNSF 5510 (264 kb) |